2 Eylül 2007 Pazar

yıldızları kırpmak


yıllarca kaşı gözü olan aydede ve 5 kolu olan yıldızların nasıl gökyüzünde ufacık bir nokta ve bonibon kapağı büyüklüğünde bir yuvarlak olarak göründüğünü merak etmiştim. (kayıp gitmiş çocukluk yıllarım)

çok uzuuuun yıllar sonra, beşiktaşta dolaşırken bir sahaf gözüme çarpmıştı, üniversitedeydim, kalbim kırıktı, yorgundum. o sahafta bir kitap gördüm, yıllardır okumaya yanaşmadığım bir kitap, çocuk kitabı. adı "küçük prens"... hemen aldım kitabı, duyguyla elma'ya gittik, şarap içelim güzelleşelim hesabına. elma'nın içine su katılmış şarabını yudumlamaya başladık arka bahçede. özlemle ayhan geldi bir süre sonra, dedim ya kalbim kırıktı, rastgele bir sayfasını açtım kitabın ve rastgele bir satırdan okumaya başladım.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...