13 Eylül 2007 Perşembe

deniz gezertozargillerden

birkaç gün önce gezme perisi üstüme tozlarından döktü herhalde, evde durmaz, oturmaz, uyumaz gezertozargillerden oldum. depresif modumu evde bırakıp annemin lise arkadaşı ve onun üniversiteyi taze kazanmış oğlundan tut da eski iş arkadaşlarıma herkesi ziyaret edip bol kahve bol sigara lafladım. tahmin ettiğimden de iyi geldi, en son 1 yaşındayken gördüğüm annemin arkadaşıyla konuşurken bir anda annemi çok özlediğimi anlayıp ağladım, eski iş arkadaşlarımdan son haberleri aldım, içtiğim kahvelerin hepsi taştı (kısmetin taşıyor diye dalga geçtiler), duygu, ayhan, deniz üçü bir aradası olarak telefonda kriz masaları kurduk. adı "rezine" olan ve muhteşem salatalar yapan bir yer keşfettim, çok yemek yememe rağmen 3 kilo verdiğimi anladım, şaşırdım vs vs...
işte benden böyle....
iş konusu mu, daha belli diil.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...