16 Eylül 2007 Pazar

armağan- ceremonial



bugün herkese bir armağan vereyim istedim, biraz sanal olsa da armağan aramağandır, di mi?
yandaki tuzluk duygu'ya ev hediyesi.
beğendiysen battlestar galactica'ya devam ...






bu diş fırçasını başta kendi çocukluğuma ve tanıdığım tüm veled-i zinalara yolluyorum. süper bir buluş, 80'lerde çocuk olanların zamanında yoktu bunlar, biz TRT'de sadece 2 dakika diyerekten bize diş fırçalama alışkanlığı kazandırmaya çalışan reklamların çocuğuyduk.



bu telefonu biricik sevgilime hediye etsem, traş olurken de konuşabilsek, tamam konuşmadan geçtim, arada bir traş olsa da görsem gül cemalini.





Ahmet Hamdi Tanpınar'dan Saatleri Ayarlama Enstitüsü'nü 2000'li yılların tek süper kahramanı, uçamasa da her soruya verecek mantıklı cevaplar bulabilen Xentus ayhantus'a armağan ediyorum.




yandaki venedik resmini ve eğer isterse italya tatilini tam sevgilisinden ayrılırken yokladığım murakami efendi'ye hediye ediyorum. bitirmek bazen başlamaktan daha zor olabiliyor, biliyorum. o konuşmanın nasıl geçtiğini de tahmin edebiliyorum, artık üzülmeni istemiyorum.


bu gece terliklerini ise gündüz yolda yürürken bile önüne bakmaktan aciz olan şahsıma armağan ediyorum.
hediye faslı bitmiştir, içelim.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...