15 Eylül 2007 Cumartesi

listeler

G. sordu, ne bu allahaşkına, niye her şey bu kadar planlı? (her tarafta bir liste görmenin şaşkınlığıyla)
ben plan yapmadan tuvalete bile gidemem G.cim. G.'nin suratında dumur bir ifade, kahvesinden bir yudum aldı, derin bir nefes aldı. keşke ben de öyle olabilsem dedi. gülümsedim ama anlatamadım G.ye. belki daha sonra.
hayatım, uyguladığım ya da uygulamadığım ya da yarım yamalak bazı maddelerine check attığım bir listeler bütünü. sabah kalkar kalkmaz trt2 haberlerini izlerken başlarım günlük listemi yazmaya.
  • duş al
  • kahve bardağını yıkamadan evden çıkma
  • 3 saat ders var, dersten sonra gelirken markete uğra. (hemen bir alt liste açılır- alınacaklar)
  • balkonu yıka
  • çamaşırları at
  • internetten şu kitabın siparişini ver
  • akşam şu saatte şununla buluşacaksın
  • gece bilmem kaçta yatakta ol çünkü sabah ders var gibi.
hayatımın her anı böyle listelerle dolu. sanırım bende düzen takıntısı var. düzenli olmasam da düzenliymişim gibi kendimi kandırmakta ise ustayım galiba. ne de olsa listelerim, planlarım var. (koccaman bir alkış sarışınlıktan her geçen gün biraz daha pay alan denizkızına)

işte bütün bunları anlatamadım, saçmalamanın da bir sınırı var sonuçta.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...