7 Eylül 2007 Cuma

dekorasyon çılgınlığı


sonbahar geldiiii.....
ne zaman ayaklarım üşümeye başlasa anlarım sonbaharın geldiğini. sonbahar gelince de evde değişim rüzgarları esmeye başlar. kanepem çok rahat ama daha renkli olsa nasıl olur, şurada bir raf daha olsa, üstüne kitaplarımı dergilerimi mi atsam, örtüleri havluları mı yenilesem vesaire vesaire... bu sonbahar için de birkaç dekorasyon kararı aldım:

1- mutlaka ama mutlaka değişik bir pano bulmak (veya yapmak) istiyorum oturma odama. (ikea'dan almam, herkeste var) mesela pop-art bir resmi bir kumaşa bastırıp onu panoya gerdirebilirim, yeter ki orijinal olsun ve benim odama uyum sağlasın.
2- emektar buzdolabımı geçen sene kırmızıya boyamıştım, şirin şirin oturma odasında homurdanıyor (mutfağa sığdıramamıştık taşınırken) acaba yanına küçük elden düşme bir sehpa mı alsam? onu da kırmızıya boyarım, üstüne de turuncu bir vazo ve canlı çiçekler koyarım. buzdolapçık da ebedi yalnızlığından az biraz kurtulur.
3- yemek masası için (o da oturma odasında) turuncu bir masa örtüsü ve turkuaz runnerlar bulmalıyım, hem odanın genel konseptine uyum sağlarlar.
4- yemek masasını mutfağa bağlayan küçük servis penceremin camındaki kartpostalları değiştirsem tam süper olacak. absolut resimlerinin renkleri solmaya başladı. acaba bir kolaj yapıp cama onu mu yapıştırsam?*****
5- yatak odamın parkelerini beyaza boyamak istiyorum, ama ev sahibinin hiddetinden de korkmuyor değilim :(
6- oturma odasına bir armut koltuk gelecek, en büyük boyundan, yazdan kalma bir karar. ayrıca kırmızı kumaşlardan kocaman yastıklar diktirilecek ve içine elyaf doldurulacak, böylece sıcak bir kitap okuma minderi hazırlanmış olacak. ( bu elyaf ve minder olayının maliyeti 7 milyon, şaka gibi)

ve bunun gibi bir sürü fikir, buraya yazdıklarımı (5. madde hariç) uygulamaya başlıyorum. hemen şimdiiii.
not: fotoğrafı kanepenin rengine bayıldığım için kullandım, malesef ki o benim kanepem değil....
çok alakasız olduğunu biliyorum ama bir tane de kırmızı kanepe istiyoruuum.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...