4 Eylül 2007 Salı

serkan usulü sütlü ekmek

yaz aylarında yemek yapmayı sevmiyorum. sadece taze fasülye, makarna ve ızgaralarla geçiyor bütün yaz mutfağım, eh tabi tembellikten olacak akşamları da kahvaltı yapsam ne olur mantığı güdüyorum. ama bugün çok sıkıldım bu kısıtlı mutfak rezervimden ve sevgilimin adını verdiğim uyduruk (muhtemelen biri benden önce uydurmuştur, olsun ben evde yeniden uydurdum ve benim için ilkti) bir nevi sıcak sandviç yaptım. esin kaynağım yumurtalı ekmek oldu, ama ben hiç yiyemem içinde yumurta olan şeyleri, alerjim var. sütü, 1 çk ayçiçek yağını ve rendelenmiş yağsız kaşar ve tulum peynirini karıştırdım. bu sütlü karışıma bayatlamış ekmekleri batırdım, pasta gibi yanyana dizdim, içinde kalan peynirleri de kaşıkla ekmeklerin üstüne dizdim. fırına attım, pişince de üstüne kırmızı biber ve kuru nane serptim. yumuşacık ve çok lezzetli bir karışım oldu. sekocumla afiyetle yedik, ben de dün izlediğim "how I met your mother" sezon finalinden bir önceki bölüme atfen adını "serkan usulü sütlü ekmek" koydum. bunları yaparken serkan yardım etti mi, kesinlikle hayır, hatta bir ara mutfağa gelip homurdanmışlığı bile var ama olsun. ben aşkımı böyle ifade etmeyi, özenti de olsa, tercih ettim.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...