19 Eylül 2007 Çarşamba

sobeee

Pınarcım sobeledi beni: yanımıza almadan dışarı çıkmayacağımız 3 şey.
çok zor zoru yahu, duruma göre değişir ama ben üç şeyle dışarı çıkamam ki, çıplak hissederim kendimi.
yine de inlik cinlik yapıyorum bir liste sunuyorum.
1- cüzdan ama içinde para, kredi kartları, banka kartları ve kimlik olmalı.
2- anahtar. yalnız yaşayan biri anahtarını unutursa boku yer, ötesi yok.
3- sigara ama değişimli olarak cep telefonu da olabilir. cep telefonlarından nefret ediyorum ama öylesine elimiz ayağımız olmuşlar ki onlarsız adım atamıyoruz. ben de şahsen iki hat, iki telefon var.
sigaraya gelince, günde birkaç paket içtiğim göz önünde tutulursa mutlaka yanımda paket taşımam gerekiyor.
ama bunların dışında (yine pınardan gördüm) çantam dolu ötesi.
1- cüzdan
2- iki adet cep telefonu, biri nokia, diğeri sony ericsson
3- anahtarlık ve bir sürü anahtar
4- kentkart (izmir'in akbili, ben hala akbili doldurtmam lazım diyorum, derdimi anlatamıyorum )
5- selpak mendil
6- ıslak mendil
7- catcher in the rye ( çok hafif, çantayı ağırlaştırmıyor, genelde yolda okuyorum)
8- toka- renk renk, boy boy, çeşit çeşit...
9- dudak nemlendirici nivea, vişne aromalı olandan
10- kıpkırmızı bir ruj ve renksiz dudak parlatıcı (işte bu çok can alıcı, heves edip aldım, işte süremiyorum, çok hafif belkii)
11- not defteri- lila, kareli
12- kalemler, kalemler, kalemler
13- bir adet nazar boncuğu
14- i-pod shuffle
15- rimel
16- 3 tane çakmak, ikisi aynı renk
17- sigara,ve sigaranın atıkları (dökülmüş tütün, dış ambalajı, ilk açıldığında çıkan kağıt vs.)
18- şarj aleti
19- elsa'nın gözleri şiirinin yazılı olduğu bir kağıt (panoya gidiyor)
20- bir sürü broşür, çoğu yemekle ilgili (pizza villa, pizza pizza, kuaför turhan- g.'nin yanına gittiğimde vermişlerdi)
21- fişler
22- tarak
23- güneş gözlüğü
24- rocco strip- keskin nane aromalı
25- ped ve tamalayıcı olarak iki adet ağrı kesici (apranax fort)


yani çanta diil çöplük. temizlemek lazım... belki daha sonra ama. sarma yapmayı planlıyorum.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...