10 Ekim 2010 Pazar

wishlist

şu an kilo verme aşamasında olduğum için kıyafet filan alamıyorum, oysa nasıl alışveriş yapasım var anlatamam. en sonunda kışlıklar için bir çözüm buldum. ufak bir liste hazırladım. doğrusu listede bir de alakasız istek var ama olsun :)

1. siyah deri çizme ( görseldeki gibi diz üstü olmasın ama)

Bir sonradan gelen edit: Eveeeeet, bu çizmenin de çok benzerini buldum, üstelik o kadar güzel bir indirim yaptılar ki, amma velakin, tombalak bacaklarım üst kısma sığmadı, ben de genişletme istemedim çünkü Kemal Tanca'dan almıştım böyle çok özenerek, aklımda zayıflama fikri olmadığından bir güzel genişlettirmiştim, ertesi sene kışa kadar 30 kilo verince, 3 kalın çorapla giydiğimde bile bacaklarım içinde dönüyordu (yine giydim yıllarca, ayakkabı giyilemez hale gelince atmak zorunda kaldım, ama o kadar güzeldi ki o çizmeler, hala aklımda o model var)
(kaynak: gittigidiyor)

2. krem rengi trençkot (klasik)
Edit: vazgeçtim, zayıflamadan almayacağım. zaten hava böyle giderse 10 güne paltoları çıkarırız.)


3. siyah çanta (görseldeki çanta marc jacobs)
(kaynak: deryalı günler)
sonradan gelen edit: şaka gibi ama oldu. internette görselini bulduğum bu çantanın çok benzerini buldum pierre cardin'de:) Did'e de mail attım, o kadar şeker ki, hemen ilgilendi:) daha karar veremedik ama muhtemelen Mm ve audrey temalı olacak:)
4. Did'in yaptığı audrey ya da küçük prens clutch

5. nokia e72


(kaynak: hatırlamıyorum, sahibinden özür dilerim)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...