7 Ekim 2010 Perşembe

soğuk algınlığı, nereden çıktın sen?

hayatımda bir ilk gerçekleşti, ilk kez hasta olduğum anı yakaladım. akşam otururken birden burnum tıkandı, gözlerim yaşarmaya başladı, amanın dedim, hasta oluyorum. biraz daha çatlak biri olsaydım buraya saatini filan yazardım.
tylol hot içip yattım, sabah bir uyandım saat 8.10, amma velakin benim dersim 7.30da başlıyordu, yani 6.30da otobüste olmam gerekiyordu. ayrıca 9'da da bittiği için o saatte işe gitmem imkansızdı. okulu aradım, zaten travesti sesimi duyunca sevk al, yarın getirirsin, dinlen bugün dediler. sinir bozucu ötesi bir durumdu. şimdi sevk almaya gitmem gerek.
ooooooooooooof, doktora gitmeyi sevmiyorum.

sonradan gelen edit: hasta olma saatimi bilmiyorum, ama bilsem yazarmışım gibi geldi, o kadar çok saat yazmışım ki.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...