22 Ekim 2010 Cuma

kedi göbeği

yaklaşık bir aydır, diyetim yerinde sayıyordu, sebebi ise pes etme, motivasyonsuzluk olarak açıklanabilir. son bir ayda 500 gr alıp 700 gr verdim. (yani yerinde sayma derken gayet ciddiyim) ama şu son bir haftayı waffle faciamı saymazsak iyi geçirdim, sebzemi filan ölçülü yedim ve tekrar anladım: düzgün uygulanan her diyet kilo verdirir.

bu sene ctesi günümü doldurmak istemesem de tüm gün dersteyim, ekstra gelir olarak bakıyorum ama artık çok yorucu olmaya başladı. çok değil, sadece üç sene önce ben bu temponun çok daha ağırında çalışıyordum ve sanırım daha az yoruluyordum ya da artık gerçekten tembelleştim ve daha az çalışmak istiyorum. (Sanırım hak ettim de bunu)

Hazır yazmaya başlamışken geçenlerde keşfettiğim bir blogdan bahsedeyim. beslenme çantasına kitap ve film koyanlardansanız incelemekte fayda var. Blogun üç yazarı var ve her tür kitap inceleniyor. ben sevdim, komik bir anlatımları var. Blogu incelerken anlattıkları kitapların 3-5 tanesini okuma listeme aldım ve önerdikleri the invention of lying filmi ilginçti.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...