4 Ekim 2010 Pazartesi

candy shop

donuts
cakes

yanmamış pumpkin pie & pink car (arkadaşımın kızına)


pinkie in cups


icecream & coffee


luv u & butterfly


maccaroons

iki haftadır fimolara sardım, yiyemediğim her şeyin minyatür fimosunu yapıyorum, cupcake'ler, pastalar, donutlar ve maccaroonlar. dağıttıklarımla beraber en az 25-30 tane kolye ucu vs. yapmışım. geçen gün hepsini salondaki masanın üstüne dizdim, içeriye fotograf makinasını almaya gittim, geldiğimde kocam nasıl yeniyor bunlar diye inceliyordu, adam adam çek elini kolyelerimden dedim ama eline geçen dalga geçme fırsatını kaçırmadı tabi. neymiş efendim, bunların yenilebilenini kolye ucu yaparsam muhteşem olurmuş, o bile takarmış vs vs. her gördüğünde ayrı eğleniyor vesselam.
p.s. fotoğraflarını çekip en son yaptıklarımı da bu kayıta ekleyeceğim. üşendim şimdi.
edit: yükledim, ama makinam kötü olduğu için çok süper çıkmıyor :(

2 yorum:

Adsız dedi ki...

kankacığım süpersin. tasarımların çok tatlı ama biraz daha simetriye ihtiyacın var. yakında muhteşem şeyler yapacaksın. doğru yoldasın:)

Unknown dedi ki...

canımsın, çok teşekkür ederim yorum için. Aslında aynı şehirde olsak da şu simetri işini sen bana öğretsen :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...