5 Ekim 2010 Salı

haydi Koçtaş'a bir iki

bugün okul çıkışı otobüsü kaçırdım, o esnada kalkan dolmuş, abla hadi iki saattir bekliyoruz diye bağırınca hiç niyetim olmadığı halde atladım dolmuşa. (hayır diyemiyorum sanırım, işin kötü yanı dolmuş Karşıyaka'ya gitmiyor, Çiğli'de inip tekrar otobüse binmek zorunda kalıyorum :) Çiğli'de de Karşıyaka otobüsü gelmeyince Bostanlı otobüsüyle direk Koçtaş'a geçtim. kaçtır aklımda dekoratif kutular vardı, Koçtaş'ta fiyatlar İkea'ya göre çok daha uygun ve çeşit çok. dört tane kutu seçene kadar herhalde bir yarım saat oyalandım. ayrıca evdeki eski ayakkabı kutularını değerlendirmek için de çok şeker bir kendiliğinden yapışkanlı kağıt buldum. bir de muhtemelen alet çantası olarak (ya da hobi çantası, bilemiyorum) çok gözlü bir organizer buldum. taşıyabileceğimi bilsem bir de kilim beğendim, alacaktım ama yok, usturuplu ol dedim ve kendimi dışarı zor attım. işte yeni ciciler:
Kendiliğinden yapışkanlı kaplık
sağ üstteki kutular İkea, gerisi Koçtaş

ve takı kutusu olacak pembe minnak

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...