14 Ekim 2010 Perşembe

ben bu aralar

ben bu aralar:
  • Gül ablanın elinin değdiği tertemiz evin tadını çıkarıyorum
  • kışın gelmesine içten içe sevinip yağmur sonrası havayı kokluyorum
  • işe gidip geliyorum
  • diyeti bozmamak için cidden çaba harcıyorum
  • ekebileceğim her randevuyu ekiyorum
  • arada insanları anlayamıyorum, eskiden sevdiklerimin çoğundan nefret ediyorum
  • eskiden sevmediklerimi de seviyorum
  • kahve delisi olmama rağmen çay içiyorum, canım istiyor. garip!
  • her yerde gördüğümüz tayt modasına kıl oluyorum.
  • İrlanda'ya gitmek, oraya yerleşmek istiyorum.
  • İstanbul'u özlüyorum.

2 yorum:

elwingg dedi ki...

ekebildiğin randevularından ben de nasipleniyorum sanırsam :P

Unknown dedi ki...

yaaaa, olur mu hiç, hem ben o yazıyı yazdığımda sen paris I love you şeklinde dolanıyordun, tamamen başka birine kıl olup yazdım. sadece isim vermedim, ama birden o kişiyi sevmediğimi fark ettim, iki cümle olarak ekleniverdi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...