29 Ekim 2010 Cuma

aslında...

  • yazlık kışlık değişimim başladı, her çıkardığım şeyi ütülediğim için çok uzun sürüyor. 10 günlük kıyafet ütülemiş bulunuyorum.
  • kış geldi diye çok mutluyum, güneşe alerjim var nedense.
  • bir süredir diyetim çok iyi gidiyor. (tü tü tü) artık formam haline gelmiş üç siyah pantolonumda feci bol gelmeye başladı. Allahtan hükümet gibi popom var da üstümde duruyorlar.
  • yine çok yorulmaya başladım, oysa ki vitamin alıyordum bu sene. hani vitaminler işe yarıyordu, hani hani?
  • çok alışverişe çıkasım var, ama diyet hanım sakın alışveriş yapma dedi, eskilerle idare et, bu dönemde alacağın her şey seneye giyilemez olacak. öyle olur di mi, ama ama bir elbise gördüm, o kadar güzeldi ki....
  • sanırım daha az sakızlı Türk kahvesi içmeliyim, çünkü çoooooook içiyorum, sonra gece zombi oluyorum.
  • haftada beş gün tavuk suyuna şehriye çorbası, ya da 2 gün yağsız rulo köfte ya da ıspanaklı tavuk sarma. bu tariflerle et haşlanmış ya da ızgara formundan dolayısıyla eziyetten çıkıp daha keyifli hale geliyor.
  • pilav!!! cıssss!
  • otacı'nın saç bakım yağını aldım, deneyip haber vereceğim. eğer işe yaramazsa gidip kafalarına fırlatacağım çünkü o kadar ısrarla işe yaradığını, saçın yıpranmışlığını giderdiğini anlattılar ki.
  • tombalak bacaklarımın içine sığabileceği bir bot hala bulamadım. ama muhteşem bir kolye aldım veeee sonunda istediğim telefona da kavuştum.
  • Bu kadar alışveriş demişken anlatmadan geçemeyeceğim Halkbankla ufak bir problem yaşadım. yaklaşık 2 ay önce maaşımı aldığım Halkbank'a kart başvurusu yaptım ve özellikle belirttim, bakın telefon alacağım acil diye. bir ay sonra aradılar, kimliğinizi evlendikten sonra değiştirmemişsiniz diye, neyse değiştirdim, geçen gün gittim hani benim kartım diye, meğersem sisteme değişikliği kaydetmemişler ve ben 30 gündür bu değişiklik yapılmadığı için kart bekliyorum. değişiklik yapıldı ve muhtemelen 2 hafta sonra kart gelecek ama ben bir şekilde(babamın kredi kartıyla) telefonumu aldım ve sinirliyim. şimdi onların hataları yüzünden bu yaşta babama bu ihtiyacı aksettirmek zorunda kaldım.

şimdilik bu kadar. Aslında günler güzel geçiyor.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...