7 Ekim 2010 Perşembe

how I met your mother



How I met your mother 6. sezon 3 hafta önce başladı, bilen bilir ben bu diziye bayılırım. Hani 24 saat kesintisiz yayınlansa işten güçten atılır bu diziyi izlerim. tamam abarttım ama bu yazıyı gözlerim dolu dolu ve burnumu çeke çeke yazıyorum. (soğuk algınlığından mustaribim)


Aslında tarafsız bir yazı yazabilecek konumda değilim, ben bu dizinin en kötü denilen bölümünü bile severek izliyorum çünkü amacım anneyi bulmak, koltuktan düşecek kadar gülmek filan değil, sadece karakterleri seviyorum. (ki overrrated olan şeyleri severim) marshall'ın şapşallığını, ted'in umutsuz derecede romantik olmasını, Robin'in umursamaz cool tavırlarını, Lilly'nin çok bilmişliğini ve Barney'nin enteresanlığını... çalışma saatlerinin esnekliği ve her daim barda buluşabilmeleri dışında da o kadar uzak gelmiyor bana. şimdi ben dersin ortasında çıksam ne olur düşünemiyorum bile.


söylentilere göre bu sezon son sezonu olacakmış, umarım olmaz. (pek çok kişi dizinin tadı kalmadığını, artık bitirilmesi gerektiğini düşünse de ben her izlediğimde üniversitedeki çatlak arkadaş grubumu hatırlıyorum, bir nevi, Özlem, Ayhan, Duygu, Deniz buluşması oluyor benim için.)


yapımcılara bir sözüm olacak yalnız: bari 30 dakika olsun şu dizi, 20 dakika yetmiyor bize.



not: fotolar cbs'in sitesinden farklı zamanlarda indirildi.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...