3 Eylül 2010 Cuma

senden benden bizden

en nihayetinde google'ın bloggerlar için açtığı istatistikleri kullanmayı öğrendim. Aslına bakarsak bunu kurmamın tek sebebi kıskançlık, hani herkes yazıyor ya şu kelimeleri aratanlar benim bloga düşmüş diye. sonuç ne oldu derseniz benim blogtan pek bir şey çıkmadı. yani eğlenemedim, sadece bir cümle beni çok kopardı. ufak ufak bakalım.

kuşkucu somon: evet efendim, blogumun adı, Douglas Adams'ın öldüğü sırada yazdığı ve tamamlayamadığı kitabı. Eşi, Adams'ın vefatından sonra çeşitli yazılarını toparlamış, bir şekilde memoir. çok severim o ayrı.

kuşkucu aile kaza: bunu pek anlamadım, aile mi kuşkucu, kaza mı kuşkulu, yoksa bu aile bit palas'ta zemin katta yaşayan paranoyak aile mi?

takıntılıyım: ben de! yazdım ama hani pek işe yarayacak bilimsel bir makale değildi.

yıldız tilme suan yanımda olsan sana neler vermezdim: canım benim, tilbe onun soyadı, ayrıca googlecığım seni bana nasıl yönlendirdi bilemedim, ama en çok eğlendiğim cümle buydu.

3 günde 4 kilo nasıl verilir ki?: bak bu soruya nasıl cevap vereceğimi bilemedim. ben bir aydır diyetteyim, ancak 4.5 kilo verebildim. bilsem bunu dünya alemle paylaşır bir ayda 40 kilo verip ömrümü 8 aya düşürürdüm. şaka bir yana bence böyle küçük hedefler koyup ömrünü yeme, otur dzgün beslen, spor filan yap, kilo bir şekilde gidiyor zaten.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...