5 Eylül 2010 Pazar

kısa kısa

  • aslında elime geçene kadar yazmayacaktım ama Did'e tıklayınca göreceğiniz Audrey kolyenin siparişini verdim, benim gibi teknolojinin t'sinden anlamayan birine sabırla ve anlayışla yaklaştı ve kolyem cuma günü okula geldi. (ben gittikten sonra ama olsun:) Sırada aynı sitede görebileceğiniz küçük prens çantası var. tık tık , yaratıcılığına ve becerisine hayran kaldım. Buradan teşekkür etmesem olmazdı.
  • 1 eylül itibariyle çalışmaya başladık.
  • dinleyenler dinlemeyenlere dinletsin.

The pierces -Secret

Nancy Sinatra - Sugar Town

  • Şu an elimde 3 tane dizi var. biri Six Feet Under, diğer ikisi Hitchiker's guide to the galaxy ve The triangle (bunlar mini dizi, hangisinden başlayacağımı bilemedim, önerisi olan?)
  • okulumuza "insanlarla en hızlı kaynaşan" liginde birinciliği hiçkimseye kaptırmayacak bir öğretmen geldi. bir baktık geldiği ilk gün bizim meşhur anne grubuyla bebeğinin ateşini tartışıp yemek grubuyla tarifleri değiştirmeye başlamış. Böyle insanlar beni şaşırtıyor biraz.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...