15 Eylül 2010 Çarşamba

işin aslı sevgilim sen bana fazla iyisin

ooops, tekrar diyet takıntılarıma dönüyorum. Bu aralar bende bir umursamazlık, bir iştah var anlatamam. bıraksalar bir dünyayı hoppadanak mideme indirip üstüne tatlı niyetine mars bile yiyebilirim. Son 3 günde, patates kızartması (fırında) ( diyette bana yasak olan 3 maddeden biri patates, diğer ikisi ise pirinç ve makarna), cips, sarma ve aşırı tüketime girecek şekilde ekmek tükettim. tatil bana yaramıyor. Tüketmem gereken miktarın 5'te biri kadar yoğurdu ancak tüketebilmişimdir. kahve yasağı ise iyiydi, tamam bak kilo verdin günde 2 tane içebilirsin cümlesini günde beş kahve içerek sömüren kendimi kınıyorum.

olay diyet değil aslında, kendimle, irademle, iştahımla savaşıyorum. biliyorum ki yediğim her patates, fazla tükettiğim her bir gram yağ bir şekilde kendimi mahvetmeme sebep oluyor. (self-destruction) amma velakin o an gözüm dönüyor, bir şekilde yemeliyim diyorum ve tıkınıyorum. ilk ay daha kararlı ve istekliydim, neler oluyor bana?

işe başladık ama başladıktan iki hafta sonra bayram tatiline girmek pek iyi olmadı. tam alıştık derken yeniden tatil özellikle bayramda evde oturan bize pek iyi gelmedi. Tek güzel yanı Duygu'nun arife günü İzmir'e gelmesiydi. maalesef fotoğraflamadık ama çok eğlendik. Kemeraltı'nın bir ucundan girip diğer ucundan çıkamadık. (çok kalabalıktı, sıkışıp kaldık, ilk oturduğumuz yere zar zor geri dönebildik)

tatiller aralık ve nisana denk gelse tam süper olacak, en çok yorulduğumuz iki ay bunlar.

Daha ders programlarımız teslim edilmedi, umarım mantıklı saatler içerisinde olur, ilk ders 7. 3o'da bir sonraki ders 11'de olursa çok zor olur ama her zaman için bebekli anneler öncelikli bizim okulda!


mini mini birler okula başlamış :) bir heyecan okulu geziyorlar, bu sene ana sınıfımız da var, bol bol velet seveceğiz demektir:)

Uyku düzenim yine bozuldu. Vücut saatim, canımsın, en kralımsın hadi bir kendine çeki düzen ver.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...