29 Eylül 2010 Çarşamba

güzel şeyler


facebook'ta dolanırken, üniversiteden bir arkadaşımın fotograf albümünde yukarıdaki fotografa rastladım. Eline, gözüne sağlık, arkadaşım çok güzel çekmiş. işte hayalimdeki yer nidalarıyla izin istedim. şimdi şu kafe benim işyerim, üstündeki daire de bizim minik ufak evimiz olsa, ben sabah kalkınca üşenmem o çiçekleri sularım:) sabah kahvemi o evde içmek bile nasıl güzel olur, bilemiyorum, sanırım içini Amelié'nin evi gibi hayal ettim birazcık. bu arada burası sanırım kafe değil de hediyelik eşya dükkanı, olsun, ben Türk'üm, önüne iki masa atar, sakızlı Türk kahvesi pişirip orayı kafe de yaparım. (prof.) dr. oetker sağolsun, artık cheesecake de yapabiliyorum.
hayal kurmak güzeldir, hala güzel.
hemen fotoğrafa şarkı da ayarladım.
Sweet dreams are made of this
who am I to disagree?
travel the world and the seven seas
everybody's looking for something
iyi geceler, tatlı rüyalar.
not: teşekkürler Vildan :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

:))rica ederim, ayrica yolun bir gun Alsace, Fransa'ya duserse Colmar sehrine gitmeni nacizane tavsiye ederim. Sehir merkezine indigin ve buyuk ucgen catili rengarenk evlerin oldugu masalin basladigi yerde hemen sag tarafta bu dukkan. gitmisken kirasini da sorabilirsin o zaman. Biraz ilerisindeki Kucuk Venedik'teki su yesili evi de ben kiralamayi dusunuyorum;)
p.s. blogun cok sevimli..somonlarin renkli dunyalarina hep hayran olmusumdur zaten;)
sevgiler..
vildan

Unknown dedi ki...

:) Alemsin Vildancım, fotograf için tekrar teşekkürler, kahveye hep beklerim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...