13 Eylül 2010 Pazartesi

American Dad


Bu sene bir arkadaşımın zorlamasıyla izlemeye başladım, 1. sezondan sonra ise iyice alışıp müdavimi oldum.
Seth Macfarlene (Family guy'ın yapımcısı) gururla sunar : American Dad
ilk bölümünde ritm biraz düşüktü daha çok karakterleri tanıtma kaygısı vardı. Aslında ben de biraz karakterlerden bahsetmek istiyorum.
American dad, nam-ı diğer Cia ajanı Stan Smith: hafif paranoyak, kontrol delisi, aslında iyi ama yukarıdaki iki özelliğinden dolayı çatlak bir adam. Amerikanların üstün ırk olduğuna inanıyor, alttan alta Amerikayla dalga geçen diyalogların usta oyuncusu.
Francine Smith: Stan'in karısı, bir nevi Barbie bebek gibi bir kadın. kendi içinde tutarsızlıkları, işve cilveyi ve bol miktarda mizahı barındırıyor.
Hayley Smith: Hayley her şeye karşı cümlesi onu özetler. Evin aydın insanı, minibüste yaşayan sürekli oynaştığı hippi bir sevgilisi var. feminist, tabi ki. arada annesini de gaza getiriyor.
Steve Smith: Evin popülerlikle uzaktan yakından alakası olmayan ama popüler olmayı çok isteyen oğlu. bir nevi geek.
Uzaylı Roger: Evin evcil hayvanı. öyle bir aile ki evcil hayvanları bir uzaylı ve bir balık. Roger kurnaz, cinsiyeti belirsiz bir uzaylı. takıntıları var ama ev halkına uyumu süper!
Alman sporcudan devşirme balık Klaus: Alman sporcunun beynini balığa yerleştirmişler, dolayısıyla Klaus konuşuyor ve Francis'e aşık.
Not: Evcil hayvanları nereden geldi diye merak edenlere Stan Smith'in Cia'de çalıştığını hatırlatırım.
Animasyon seviyorsanız izleyiniz efendim.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...