24 Eylül 2010 Cuma

kısa kısa

Bizim iki tane köpeğimiz var, aslında bir taneydi ama mayıs ayında evsiz kalan Tarçın kızımızı da önce misafir sonra evimizin daimi üyesi olarak aldık. tarçınla concon oğlumun pazar günü iki tane nur topu gibi bebeği oldu. Allahım, ne zormuş bebek sahibi olmak, 5 gündür ikimiz de kuş uykusundayız yeminle. hem işe git gel, hem onları sakinleştir, zoooor. bebek köpekler için ilk birkaç hafta hijyen çok önemli, o yüzden sürekli onların olduğu alan ve kullandıkları eşyalar dezenfekte edilmeliymiş. sürekli evde bir temizlik havası. Ama anneleri içgüdüsel olarak ne yapılacağını, ne zaman beslenmeleri gerektiğini, ne zaman üşüdüklerini biliyor, hayretler içindeyiz. acaba ben bu kadar becerikli bir anne olabilir miyim bilemiyorum...

tabi böyle kuş uykusuyla durduğumdan benim kafa binbeşyüz. bugün koşa koşa diyetisyene gittim, meğersem randevum haftayaymış. o kadar koşturduğuma mı yanayım, yoksa kaybettiğim bir saate mi bilemedim. neyse, en azından yürüyüş oldu bana.

bebekler doğunca fimolarımla uğraşamadım, oysa ne güzel seviniyordum, küçük motor kaslarım gelişiyor diye :) şaka bir yana, bebeler ele gelsin, tekrar başlarım, bu sefer aklımda başka fikirler var. onları denemem lazım.

şimdi buraya yazılır mı bilmiyorum ama her eve bir Gülin lazım ben onu anladım. minom bana o kadar güzel bir kitap listesi yolladı ki, ilk gördüğümde heyecandan çıldırdım. okuma listeme aldığım iki kitap var:
1. fantastic worlds: myths, tales and stories
2. the uses of enchantment: the meaning and importance of fairy tales
burayı okuduğunu bildiğimden teşekkür etmek istedim.

bu arada Ejderha Dövmeli kız'ın devamı olan "ateşle oynayan kız"ı da çok severek okudum. polisiye kurgusu maalesef her babayiğitin harcı değil ama hayata ellisinde veda eden Stieg Larsson inanılmaz başarılı ve bestseller alerjime karşın itiraf ediyorum, okuyunuz, okutunuz.

yanlış hatırlamıyorsam idefix sanal kitap fuarı geçen sene bu zamanlardaydı. bu sene ne zaman olacak, bilen varsa benimle paylaşır mı?

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...