18 Eylül 2010 Cumartesi

I'm not superman google, bana bunlarla gelme

Google statistics incilerim devam ediyor, mantıklı aramaları pek yazmıyorum ama bunlar eğlenceli geldi. çok okunan bir blog olmadığım için tabi çok fazla kayıt yok. elimdekiler bunlar:
önceki yazı için de buraya tık tık.

rüyada karabasan basması iyimidir değildir, değildir. sıkıntılı uyuduğuna işarettir. aman dikkat, en sıkıntılı dönemlerde bana da gelirler böyle...


yatak odamın dolaplarını taş yapıştırsam: yapıştııır, ama anlayamadım böyle swarowski filan mı yapıştıracaksın yoksa deniz kenarından topladıklarını mı? bir aydınlatıver beni.


kuşkucu kitabının yazarı: bilmem, hiç okumadım, var mı öyle bir kitap, güzel mi?

yağmur yağarken ıslanmaktan kaçınmanın yolları:

1. şemsiye
2. kapalı bir alana sığınmak
3. süper güçlere sahip olmak

ama bana kalırsa eğer çok şiddetli bir yağmur değilse, yağmurun tadını çıkar. (ben çok severim yağmuru, objektif olamıyorum.)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...