25 Şubat 2011 Cuma

öğrencilerim

- öğrencilerim yarısı Oğuzhan Koç'a / Justin Bieber'a, diğer yarısı ise Hadise'ye aşık. Yarebbim!!!!
- aşık oldukları ünlüler hariç kendi aralarında Kavak Yelleri'ni aratmayacak bir ilişkiler silsilesi var. hepsi gelip birbirlerini itinayla ispiyonladıkları için magazin gazetecisi gibiyim.
- %70'i sabah evde kahvaltı yapmaktansa okuldaki pis tostu yemeyi tercih ediyorlar, çok kuuulmuş.
- çoğunun evde ders çalışmak için ayrı bir odaları yok, ama hepsi internet kafeye gidip harçlıklarını orada harcamayı seviyorlar. sanırım Metin2 diye bir oyun oynuyorlar. Facebook hesapları da var ve ergen psikolojisiyle bütün arabeskvari depresif şarkıları ve o an onlara çok romantik gelen bayık şiirleri paylaşıyorlar.
- ödevini tenefüste yapan bir çoğunluk var, ben onlara topuksuz yumurta diyorum, anlamıyorlar.
- çoğu çaya aşırı düşkün, küçücük çocukların elinde kaynar çayı her gördüğümde yüreğim ağzıma geliyor.
- bir de hava güzelken bahçeye çıkmayıp yağmurlu havalarda ıslak zemine basıp kaymayı ve düşmeyi seviyorlar, anlayamıyorum. güneşli havalarda dışarı çıkarmaya uğraştığımız çocukları yağmurda içeri sokana kadar canımız çıkıyor.
- ayrıca zil her çaldığında göbek atan bir güruh var ki evlere şenlik. o grup onları düğünüme davet etmediğim için bana küsmüşlerdi, eklemeye gerek yok tabi.
- şu an en çok ilgilerini çeken şey ne 4 ay sonraki sbs ne de yaklaşan sınavlar, projeler. 23 nisandan bir hafta önce yapılacak dans yarışmasına harıl harıl çalışıyorlar.

benim öğrencilerim komik, kendi kendilerine eğlenebilen, dersi sevmese bile hayatı seven çocuklar. bu kuzucukları çok seviyorum...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...