21 Şubat 2011 Pazartesi

kısa kısa

uzun süredir yazmayınca aslında yazacak çok şey olması gerekirken ben yazacak konu bulamadım. o yüzden yine kısa kısa notlar olacak.
- yazmadığım süre boyunca tatil bitti, işe başladık ama sağolsun İzmir belediyesi bize hoş! bir sürpriz yapmış, metroyu açmış ama o hatta giden tüm otobüsleri kaldırmış!!! Aktarmalı ulaşımı yürürlüğe geçirmiş diyelim. tek problem bizim evin olduğu yerden aktarma yapacak otobüs-dolmuş vs geçmiyor. yani metroyu kaçırdın mı, 15 dakika beklemek gerek. bizim ev iki durağın tam ortasında kalıyor, her birine yürümek 15 dakika ama evi daha uzak olan arkadaşlar 20-25 dakika yürüyorlar. Ayrıca Menemen'e vardığımızda saat 7.20 oluyor ve okula yürümek en iyi ihtimalle 17-20 dk arası sürüyor (besleme koyulmamış), eh ders 7.30'da başladığına göre tam vaktinde derste olamadığımızı tahmin edersiniz. Bir haftada imanımız gevredi, ne diyeyim ben sana belediye!
- mart ayını pek sevmediğimi bu blog duymaktan bıktı, ben söylemekten bıkmadım. yine bir kasvetli mart ayı yaklaşıyor be günlük.
- en son ilkokuldayken barbie'sine elbise dikmek için iğne ipliğe dokunmuş olan ben, bugün yastık kılıfı dikebildim. azmin gücü diyorum! (ikea kumaşları sağolsun:)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...