24 Şubat 2011 Perşembe

just for the record

bilmiyorum başkalarında da oluyor mu ama ben yatıyorum deyip kalkmamla yatağa girmem arasında nasıl tam bir saat oluyor bir türlü anlayamıyorum. neler mi yapıyorum ?
- kalkıp salonda tükettiğimiz yiyecek içeceklerin boşlarını mutfağa götürme, bulaşıkları makinaya yerleştirip çöpleri toparlama, sabah atılmak üzere poşeti kapıya yakın bir yere götürme.
- banyoya uğrayıp, diş fırçalama-yüz temizleme, kıvırcık saçlarımı az biraz düzeltme işleri
- ertesi gün giyeceğim kıyafetleri hazırlama, gerekirse ütüleme
- aklıma gelmişken ayakkabı seçmek için tekrar koridora dönüp ayakkabılara şapşal şapşal 10 dakika bakma
- ayakkabı seçildikten sonra uygun çantayı bulup içindekileri transfer etme
- giyeceğim kıyafete göre yapılacak makyaj için uygun malzemeleri banyoya dizme
- bu arada hadi oyalanma da yat diyen sevgiliye laf yetiştirmece
- saati kurmak, yatmadan önce çarşafın bozulan yerlerini tekrar düzeltme
- odayı havalandırıp uyku pijamalarını giyme
- okunacak kitabı yastığın yanına bırakma, o arada diyette olduğunu hatırlayıp sabah için sandviç hazırlamak için tekrar mutfağa girme
- tekrar hadi hatun uyu sabah uyanamıyorsun diyen sevgiliye laf yetiştirmece
- kahve için kettle'a su koyup kahveyi fincana koyma (sabah sabah bir de kahve koymakla uğraşmamayayım diye)
- ara öğünde meyve de olsun diye resmen beslenme çantası hazırlama
- en nihayetinde yatağa gidip kitap okuma

sabah ise bir türlü uyanamayıp o sersemlikle ilk bulduğun kıyafeti giyip makyajı, beslenme çantasını unutan, bu ayakkabıyla çanta kıyafete hiç uymadı diye söylenen bir hatun. cidden salağım ben!

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...