25 Şubat 2011 Cuma

dilek ağacı

pek çok kültürde dilek ağaçları ve onlara bağlanan umutlar var. bizim kültürümüzde ise çaputunu kapan ağaca bağlayıp dileğini diler. Kimine sağlık, mutluluk, huzur, kimine yıllarca bulamadığı kocayı getirir. ben de nedense bu ağaca bağlanan çaputları çok seviyorum, tamam ağaca çaput bağladım diye dileğim olmaz biliyorum ama görsel doyum sağlıyor sanırım. (ben ve inandığım hurafeler series vol. 2375)

işte ben de dün bir dilek ağacı buldum, üzerimde taşıyabileceğim türden hem de.
eh dedim, o zaman her renk için bir minik dilek...
Not: ftograf için üzgünüm, benden iyi fotoğraf çıkmıyor, üşeniyorum ışığı ayarlamaya.
not 2: grafik görseli çok önce kaydetmişim, malesef kaynağını bilmiyorum ama 2. görsel www.mizahvecizgi.com'dan, üstelik tüm dilekler özgürlüğe atılmış düğümlermiş.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...