12 Ocak 2011 Çarşamba

kısa kısa

- "Dikkat yazılı var" diye bir kitap vardı bir zamanlar, eğer yenisi çıkacaksa bizde malzeme bol diyecektim.
- sınavlardan giriş yapmışken, yine yazılı haftasındayız. Yazılılar bitince ölçme değerlendirme maratonu başlayacak. Aslında bir an önce yapsam bitirsem tam süper olacak.
- nasıl yaptığımı bilmediğim feci bir kredi kartı ekstresiyle baş başayım. Aslında umursamaz bir insan olsam da memur çocuğu olduğum için kredi kartımın (ödenecek her şeyin aslında) asgarisini değil tamamını ödeme konusunda biraz fazla hassasım, 15 tatilde evden çıkmamak koşuluyla arayı kapatabileceğime inanıyorum. (inanmak güzeldir.)
- işten eve- evden işe temposu ve yüksek motivasyonsuzluk sebebiyle diyetimi oldukça boşverdim oysa Esra geçen gün beni ne güzel motive etmişti, sabah her şey güzel başlıyor ama okuldan çıktıktan sonra yolda o kadar acıkıyorum ki eve gidene kadar bakkala markete uğrayıp caanım çikolataları çantama atıyorum ve eve gelince de bir güzel yiyorum. Herhalde 5 çocuğun yiyebileceği çikolatayı yiyorumdur, sonra yine pişmanlık yine hüsran. Oysa yazın ne güzel hiç bozmadan yapabiliyordum, sanırım okuldaki stresi yemekten çıkarıyorum.
- dışarıdan bakınca "herhalde çok romantik bir kız bu" denilecek bir tipim var, cinayet/polisiye almak için gittiğim kitapçıdaki satış görevlisi bana zorla bayık aşk romanlarının daha uygun olduğunu söyledi, en sonunda adama çemkirmek zorunda kaldım: ben gerilim kitabı okuyacağııııııım! Ben o bayık romanslara (kimse kusura bakmasın, onlar roman değil, romans) chick-lit dönemimde bile katlanamıyorum. Evet, yuvarlak hatlı ve yumuşak yüzlü bir insan olabilirim ama bu önyargılı yaklaşımı kitap satan bir yerdeki birine ya-kış-tı-ra-mı-yo-ruum.
bitti.

2 yorum:

sattsumma dedi ki...

O Esra da diyetine devam edemedi. Neler yedi neler :)
Ama Esra İstanbul'un koşturmacasına kendini kaptırdı, dün spordan sonra akşam hiçbirşey yemedi.
Esra spora başladı, yavaş yavaş kilo verecek ;)

Unknown dedi ki...

Esraaaa, seni seviyoruuuum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...