2 Ocak 2011 Pazar

kısa kısa

- Bu sefer kendimi aşacak şekilde hiç yılbaşı kararı almadım, hem çok azını gerçekleştirebiliyorum hem de bu sene hiç içimden gelmedi ne yalan söyleyeyim.
- Aşk tutulması ne kadar tatlı bir filmmiş, şu anda tv'de.
- Yılbaşı gecesi aylardır tüketmediğim votka, mayonez, zeytin vb yiyecekleri ve içecekleri tükettim. Hiç pişman değilim.
- izleyenler için dipnot: yarın desperate housewives'ın, salı günü ise himym'ın yeni bölümü izlenebilir.
- kendime not: bu kitabı al, bul, sakla: Türk sinemasında İstanbul, Agah Özgüç
- Boun mezunlar günü ne zaman olacak acaba bu sene?
- Daha önce sonucunu yazarım deyip de yazmadığım şeyler:
numero 1: otacı bitkisel saç bakım yağı: ben saçlarım çok güçsüz olduğu için almıştım amma velakin güçlendirmekten çok saçlarımın uzamasını sağladı. 3 ayda saçım 6 aylık sürede uzayabileceği kadar uzadı. Benim derdim uzatmak olmadığı için bana pek faydası olmadı ama saçım niye uzamıyor diye dertlenip saçı sağlıklı uzatma gibi problemleriniz varsa buyrun alın.
numero 2: buzluk böreği: örtmen teyzenin anlattığı kadar muhteşem bir börek oldu. denemek isteyen olursa şiddetle önerilir.
numero 3: balkabağı tatlım da muhteşem oldu. tek problemi ziyan olmasın diye çok az yapmış olmamdı.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...