17 Ocak 2011 Pazartesi

alışveriş yapmak ya da yapmamak! lütfen, mesele bu değil...


source
alışveriş yapmak ya da yapmamak, lütfen, mesele bu değil. Mesele alışverişin de yemek yemek gibi stresle başa çıkma yollarından biri haline gelmesi. Sadece ben bu kadar savurganım sanırken çoğu arkadaşımda ve sosyal medya sayesinde izlediğim insanlarda deliler gibi bir alışveriş sevdası var. Pek çoğu aldıkları şeylerin çoğunu bir kereden fazla kullanmadıklarını belirtiyor. Düşünün, 30-31 ocak arası Türkiye 750 milyon lira harcamış, olsa daha fazlası da harcanırdı eminim. Üretici toplumdan tüketici topluma geçişimiz fazla hızlı olmadı mı? tamam, eskileri ters yüz edip yeniden giyelim demiyorum ama en azından bazı şeylerin eskimesine izin versek daha iyi olmaz mı?
sıkıcı blog yazarı d.

2 yorum:

sattsumma dedi ki...

Evde hala yeteri kadar eskimemiş birkaç adet çantam ve ayakkabım var ama benim hastalığım başka. Okumadığım bir sürü kitap dururken kitap almak istiyorum. Pahalı defterlere ve kalemlere merak sardım bu aralar, almamakta direniyorum. Sanırım önce elimdekileri tüketmem lazım!

Unknown dedi ki...

işte tam da bunu demek istemiştim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...