6 Ocak 2011 Perşembe

gece saçmalamaları

sevgili blog, saat daha 22:38 amma velakin benim beynim pelteleşmeye başladı bile. Televizyonda Fatmagül'ün suçu ne var ve ben hala bu dizi niye yayında gibi sorular soruyorum, buldum! tecavüzü halkın gözünde yasallaştırdılar, paraları ceplerine indirdiler ve şu an kaymağını yiyorlar. Biliyor musun blog, öğrenciler azıcık sessiz utangaç arkadaşlarına artık "fatmagül" takma ismini takıyorlar. Vücudun parçalarını ve have got/has got'ı pekiştirmek için verdiğim hayalinizde bir canavar yaratın ve onu tanıtın ödevinde, canavarın ismi calorine (ama kalorin diye okunuyormuş :), tanıdınız mı kim olduğunu?) olarak karşıma çıkıyor, cidden tv'de şiddet var, gizli ya da göstere göstere, ve biz bu şiddete bir şekilde maruz kalıyoruz.
Ben azıcık friends izleyip uyuyacağım. ehemmm, evet oldukça ironik oldu, farkındayım, neyse öptüm bye...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...