25 Aralık 2010 Cumartesi

Lambada


kaynak

Allahım, çocukken bir dönem büyüyünce ne olacaksın sorusuna "lambada" diye cevap veren başka akıllılar var mıdır bilmiyorum. (Türünün tek örneği bile olabilirim) Ben çocukken o kadar modaydı ki anneme o klipteki kızın beyaz eteğinin aynısından aldırmıştım üstünde de hangi tişört varsa ucu boyundan içeri geçirilmek suretiyle büstiyer haline getiriliyordu ve ben de bulduğum her boş zamanda dans kostümümle lambada dansı yapıyordum. (Bilmeyenler/duymayanlar için hemen bir dipnot düşeyim, lambada partnerle yapılan ateşli bir dans ve ben o hareketleri tek başıma yapıyordum) İnanın Küçük Emrah'ın S.S ile o dönemde çektiği diskolu filmlerden daha kötüydü. Zavallı annem bütün tişörtlerimin önlerinin nasıl o hale geldiğini anlamıyordu tabi. Neyse,yeterince çalıştıktan sonra bir gün annemle babama hadi salona gidelim size bir şey göstereceğim dedim. (müziksetimiz salondaki vitrindeydi) Bunlar içeri geçip oturdular ben de kostümümü giyip kalın kırmızı kadife tacımı saçıma geçirdim, bir de tombalak bir çocuğum görüntüyü siz hayal edin. Kaseti koydum, dans etmeye başladım bir baktım bizimkiler kıpkırmızı, gülmemek için kendilerini tutmaktan kızarmışlar. dansım bitince ikisi de koptu, nasıl gülüyorlar ama anlatamam. Ben de ağlamamak için kendimi zor tutuyorum. En sonunda birinin aklına geldi de sordu, bu ne kızım diye. "ben l-l-lambada dansı... " ve ağlama efekti. En sonunda azıcık gülmelerine ara verip de beni sakinleştirmeye çalıştılar. (ama hala göz göze gelemiyorlardı, göz göze gelince yine gülme krizi başlıyordu) Bu olaydan sonra aklıselim bir insanın lambada macerası biterdi ama inatçılıktan ölen ben her gün daha da fazla çalışıyordum muhteşem dansıma ve utanmadan her sorana büyüyünce lambada olcam ben diyordum. Neyse ki büyüdüm ve geçti, makerana macerası da başka bir nesli yaktı, şimdikileri ise apaçi dansı yakıyor. hiç izlemedim o ne ki derseniz, buyrun buradan yakın.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...