9 Aralık 2010 Perşembe

error vermiş bünye



kaynak

imdaaaat, bünyem error vermeye başladı. babam hep der ki, dünyada çalışma ve iş denen şeylerin varlığından haberin olsa sen dünyaya bile gelmezdin kızım, hah işte tam öyleyim. daha önce elli bin kere söylemişimdir ama ben şu hem işe gider hem evimi toplar hem de süper sosyal hayatım olur kadınlardan değilim. değilim işte. Beynim yoruluyor, hiç ummadığım şeylere kafa yoruyorum, kafam oluyor binbeşyüz, kafam nasılsa ev de o hale geliyor. zaten tembelim, çocukken idolüm Garfield idi, düşünün yani.

Bunun dışında diyet zımbırtısıyla uğraşıyorum, yılbaşına kadar 3 kilo vermek istiyorum, haftada bir kilo verilir. (verilir verilir, gülmeyin)

Havada kalmış bir İstanbul planımız vardı, sevgilimi kafaladım, pazar sabah 7'de evden çıkıp gece 2'de evde olacaktık. bu arada TS-İBB maçını izleyip, bizimkilerle bir kahve içip laklakın dibine vurduktan sonra dönecektik ama hayalimizde bizi eve getirecek gece 12.30 uçağını bulamadık. Buradan bilumum hava yollarına sesleniyorum, pazar günü gece 12'den sonra uçuş olsa tam süper olmaz mı?

2011'de leyleği havada görmek istiyorum. 2011 demişken her sene gönlümü kaptırdığım metis ajanda 2011 çıkmış. konumuz "Irkçılığa, Ayrımcılığa ve Nefret Suçlarına Karşı", ben yarın alacağım, meraklısına duyurulur. tahminen 4-5 lira civarındadır.

bu arada bir haftada 7 tane super light kitap bitirdim. Onur Gökşen başarılı ama keşke daha uzun yazsaymış. (evet, bunalım dönemlerimde, uzun yolda (her gün 2 saat) chick-lit ve light kitaplara sarıyorum, shame on me!)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...