16 Aralık 2010 Perşembe

baby shower


kaynak
hayatımda ilk kez bir bebek partisi organize ediyorum :) Pek çoğumuzun baby shower olarak mutlaka bir yerlerden duyduğu partinin hep ticari amaçlı olduğuu düşünmüşümdür (aynı sevgililer günü gibi) ama biz bunu ticarilikten nasıl çıkarırız diye oldukça kafa yorduk ve ufak bir organizasyon yapmaya karar verdik. Birinci amacımız anneye bebeği doğmadan son kez arkadaşlarıyla keyifli vakit geçirtebilmek olduğu için çalışmalarımız bu yönde gelişti. Anne adayımız her şeyi aldığını ve hediye istemediğini belirtince hediye listesi fikrini rafa kaldırdık ve yerine her Türk insanı gibi altın almaya karar verdik, en azından neye harcayacaklarına kendileri karar verirler. ortalama 7-8 kişilik bir parti olacak ve herkes kendi hazırladığı süslü püslü yiyecekleri getirecek. (şeker hamuru can dostumuz olacak sanırım) ben şirin davetiyeler hazırlıyorum, konuklara dağıtılacak o günü anımsatacak ufak hediyeler için hala arayıştayız ama. evi o güze özel dekore etme fikrinden anne adayımız pek hoşlanmadı (fazla ticari bulduğunu belirtti) o yüzden dekor olarak sadece pembe tüller götüreceğiz yanımızda. o gün çekeceğimiz fotoğraflarla özel bir defter (scrap book) gibi bir şeyler hazırlayacağız. bu arada ben de oyun ve eğlence için alternatifleri araştırmalara başladım. çok heyecanlı ve keyifli bir süreçmiş bu :) resmen heyecandan ölüyorum.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...