18 Aralık 2010 Cumartesi

bridget jones mu?



bugün arkadaşlarıma yaklaşık 6-7 sene önce yaşadığım saçmasapan 6 aylık bir süreci anlatmıştım. çok sevdiğim bir adamdan ayrılıp depresyona girmem üzerine tüm çevremi depresyona sokacak kadar mızırdanmaya başlamıştım o dönem ve bizim gang "çivi çiviyi söker" diyerek beni her hafta biriyle tanıştırmaya çalışıyorlardı. (Tanıştırdıkları adamların her biri de ayrı çatlaktı ve çok komik şeyler yaşanmıştı o dönem. tabi benim mızırdanmalarımdan bıkan bizimkilere de eğlence çıkmıştı.) bu olayları komedi filmi tadında anlatmam üzerine gelen yorum ise beni kopardı: " yani, ufak çaplı bir bridget jones olmuşsun."
Neden koptum: bir sürü çatlak kadın karakter arasında ben de kendimi en çok Bridget'le özdeşleştiririm, ama Bridget bir yandan da çok zavallı bir karakter değil mi? Ooof, ben gidip kendime benzeyen başka bir karakter bulmalıyım. Ayrıca akşam Mr. Darcy'ye mavi çorba yapacağım.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...