29 Eylül 2011 Perşembe

tarçın hanım

merhaba, ben Tarçın. 3,5 yaşındayım. bazıları beni çirkin şey seni diye seviyor, çok bozuluyorum ama çaktırmıyorum. aslında akıllı ve usluyum ama kedi miyavlarsa, köpek havlarsa Allah yarattı demem deli gibi havlarım. yemek yemeyi pek sevmediğim için hep 5 kiloyum, tüm koltukların ve yatakların üstüne atlayabiliyorum. annemi ve babamı çok seviyorum. tamam, bizim evde yaşayan Concon'u da biraz seviyorum. fotograf çektirmeyi ise hiç sevmiyorum, kaç yıldır ilk kez annem yüzümün gözümün görüldüğü bir fotograf çekebildi. bir de keşke her gün biz tavuk verseler, ama vermiyorlar. alerji malerji konuşuyorlardı, dinlemedim gerisini. not: Sezin teyzem bana "sana estetik yaptıralım" dedi, estetik dediği güzel bir şey mi acaba? Sonradan gelen edit: conibon ise şu postta, bebekti o zamanlar.

4 yorum:

sattsumma dedi ki...

Sevgili Tarçın, seninle henüz tanışmadık ama yazdıklarını çok beğendim. Concon tatlıdır, sen onu. Hergün tavuk yenmez, bunu böyle bil ve kabullen bence. Estetik'e gelince, bence hiç ihtiyacın yok ama kendini daha iyi hissedeceksen sakıncası yok. Öperim seni ve de aileni, sevgiler.

Unknown dedi ki...

Esra teyze, sen konuşurken annem hoparlörü açıyor, yani tanıştık sayılır. bize gelsene, annem poğaça filan yapar biz de conconla halleniriz ucundan, ne dersin?

sattsumma dedi ki...

Aaaa ahhh bir bilsen size gelmeyi ne kadar çok istediğimi :/ Söylemen iyi oldu, bana da "Hat kesildi, sesim ondan iyi gelmiyordur" diyordu, asıl sebep anlaşıldı. Boşuna dememişler çocuktan al haberi diye.
Poğaça iyi olurdu da bilirsin ki annenle ben durmadan, mütemadiyen diyetteyiz. Hem zeytinyağlı fasulyeyi tercih ederim. Ben size ellerimle mama yediririm. Concon bilir, sor istersen ;)

Unknown dedi ki...

anneme söyleme ama benim söylediğimi, evde olan evde kalır diyor, sonra biraz kızar.
concon, dün benim totomu koklamaya çalıştığı için ona hırladım, o da bana küstü. sorulara cevap vermiyor. Ellerinle mama yedireceksen hemen gel noolur :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...