7 Eylül 2011 Çarşamba

peki siz kaçıncı tekil şahıssınız?

facebookta yavaş yavaş herkes delirmeye başladı. kimi çok çalışmaktan, kimi çok tatil yapmaktan kimi de 9 günlük tatilin ardından işbaşı yaptığından. herkes kendisinden başka tekil şahıslarla bahsediyor. Eda: "Eda Kıbrıs'ta." 2 likes, 5 comments Mustafa: "az daha çalışırsa beynini duvara vura vura eritecek, böylece bu tempo bitecek." 3 likes, 5 comments Ayşe : "Eren ve Ayşe'nin çocukları oldu." 36 likes, 54 comments gibi. bir furyadır almış başını gidiyor. ayrıca 0.facebook'u kullananların her yorumu beş kez geliyor, böylce anormal yorum sayılarına ulaşıp hit yaptım diye sevinenler de var. bir de benim gibi durmadan oyun oynayıp wall'unu çocuk parkına çevirenler var, topluca kınanıyoruz biliyorum.

2 yorum:

kumyu dedi ki...

Düşündüklerimi yazmışsın. Bulundukları mekanları gösterenler var: '''bilmem kim Bebek nero cafe'de bilmem kim ile''onları unutmayalım,,wc yi bile belirten olursa şaşırmayacağım:))

Unknown dedi ki...

ah, onlar bin beter, cidden mantığını anlayamıyorum. hani orada olan varsa buluşalım mantığı var diyelim, e ara arkadaşlarını buluş, tüm dünyaya duyurmadan da bu iş hallolur diyorum. wc'yi belirten olursa ben de şaşırmayacağım :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...