3 Eylül 2011 Cumartesi

erebos

Bu bir oyun, Seni izliyor, Seninle konuşuyor, Ödüller dağıtıyor, Seni test ediyor, Tehditler savuruyor, Onun tek bir amacı var: Seninle oyun oynamak istiyor Tamamen bir yaz kitabı okuyayım diyerek almıştım ama akıcı anlatımı ve güçlü tasvirleriyle kitabı nasıl bitirdiğimi anlayamadım. spoiler Kitap hiçbir yerde satılmayan, sadece görev verilen bir kişi size iletirse dahil olabileceğiniz bir oyunu anlatıyor. cd yavaş yavaş tüm okula dağılırken Nick, merakla sıranın kendisine gelmesini bekliyor. sıra kendisine geldiğinde ise uykusuz gözlerle kahve sırasını dolduran, kimseye ser verip sır vermeyen arkadaşlarını anlamaya başlıyor ama ya oyun sizden yapamayacağınız şeyler isterse? oyundan atılıyor ve sırrı ortaya çıkarmak için bir grup arkadaşıyla çalışmalara başlıyor. spoiler kesinlikle yaz kitabı, eğer macera kitabı seviyorsanız kesinlikle öneririm.

2 yorum:

senaaaaa dedi ki...

ben de çok satanlar kısmında gördüm ama fazla gençlik (lisede geçen kitapları okumuyorum da) ve fazla teknoloji kitabı gibi geldiği için almadım. spoiler yazısından sonrasını da okumadım:D zekice yazılmışsa ve sürükleyiciyse neden olmasın? nasıl tavsiye eder misin?

Unknown dedi ki...

aslında lisede geçiyor ama tasvirleri çok başarılı ve inanılmaz akıcı bir kitap. sadece en sonunda teknoloji - yapay zekadan kısaca bahsediyor. ben de çok lise kitabı sevmem ama misal bir twilight gibi yapış yapış değil. tercihi size bırakıyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...