4 Nisan 2011 Pazartesi

turuncu saç sorunsalı

bilenler bilir, saçlarım küllü kumral, her daim sarı röfleyle kullanıyorum. Dün kuaföre gidip bana İrlanda kızılı yapalım mı Özgür abi? dedim, demez olaydım, bir kovmadığı kaldı. En son siyaha boyayalım gitsin demiştim de beni orada bırakıp gidip masasına oturmuştu, aynı şekilde bence önce perukla dene ama sana gitmez bence, zaten kaç yıllık müsterimsin ben yapamam dedi. E adam haklı, bir kere ısrarla kahverengiye boyattım adamcağıza, dipten çıkanlar açık renk çıktıkça dellenip cırlamıştım bir güzel. (kahverengi vakası da siyaha boyamamak için yaptığı hoş bir manevraydı bence, iki ay sonra sarı röflelerimle salınmaya devam ettim nitekim) Yani anlayacağınız Yaprak misali bir kızıl olamayacağım...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...