13 Nisan 2011 Çarşamba

pantolon, naaptın bana?

sıradan bir günde öğretmenler odasına giren sarışın İngilizce öğretmeni yeni aldığı ve üzerine tam oturmayan pantolonuyla süzüm süzüm süzülüp koltuklardan birine oturdu ve oturmasıyla paat diye bir ses geldi. .tüm gözler onun üstüne çevrildiğinde boynundan yukarı yayılan kırmızılık fark edilmeyecek gibi değildi. hayır, koltuk kırılmamıştı ama üzerindeki pantolon pat-la-mış-tı.
işte bu diyete ve power plate'e nasıl tekrar başladığımın öyküsü. ben pantolon patlattım, üstelik dar olmayan bir pantolonu patlatmayı becerdim. nasıl utandığımı, o kalan son 4 saati nasıl geçirdiğimi bir ben bilirim. giymeyi planladığımın bluz ütüsüz olduğu için tunik giymem de cidden şans olmuş diyorum, eve gelip üstümü değiştirdim. baklalı enginarımı pişirdim, power plate kaydımı yenilettim ve markete uğrayıp yoğurt, meyve ve kepek ekmeğimi aldım. bu iş böyle olmayacak, pantolonu patlattım yaw.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...