25 Nisan 2011 Pazartesi

diyetsel konular

2002 senesinde ben tam 30 kilo vermiştim. 24 mayısta ani bir kararla ve gaza gelişle hayatımdan üç beyazı çıkarıp hala özlemle andığım günde 3 saat yürüyüşü hayatıma katmıştım. sabahları 6'da kalkıp 7.30'a kadar yürüyor sonra duş alıp okula gidiyordum. kahvaltıda 3 dilim ekmek-peynir, domates üçlüsü, öğlen lahmacun/köfte/salata vb ve akşam ise kendi uydurmasyon salatamla ve aralarda bol bol meyveyle hayatımı sürdürüyordum. akşamları ise 6'dan 7.30'a kadar tekrar yürüyüş yapıyordum. her cumartesi akşamı ise tatlı günümdü ve iki top dondurmayla light kazandibimi hüpletiyordum. o günlere bakınca neyin farklı olduğunu anlayamıyorum, o zamanlar nasıl motivasyonum bu kadar yüksekti, nasıl o kadar iradeli olabildim hatırlayamıyorum bile. İzmir'e taşınana kadar o kiloyu korumuştum aslında ama İzmir'de hızla kilo almaya başladım ve umursamadım çünkü bir kere başarmıştım nasıl olsa, yine yapardım. olmadı tabi, irademi tutamadım, hep bahaneler ürettim. İzmir'de ben ben değilim sanki ya da tanıyamayacağım kadar çok değiştim. Sanırım o zihinsel yapıya tekrar dönebilsem tekrar başarabileceğim ama dönemiyorum. Kendimi dinlemem bahanelere sığınmamam lazım.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...