11 Nisan 2011 Pazartesi

kısa kısa

ben cidden Mehmet Murat Somer'in yazdığı her şeye bayılıyorum. Hopçikiyaya serisi çok komikti ama son kitabı Üç Pastoral ve Pastorize Tablo şu an okuduğum kadarıyla çok başarılı. gazetelerin üçüncü sayfa haberlerinden yola çıkarak üç tane öykü yazmış, her bir öykü 12 karakterin üzerinden anlatılıyor, 12. karakter sazı eline aldığında ise öykü sonuçlanıyor. geçtiği yer aynı olması dışında bildiğimiz köy hikayelerine pek benzemiyor.


hayatımda okuduğum en komik pilav sorunsalı Trillian'dan gelmiş. bu kız bir gün beni gülmekten öldürecek. hayırlı olsun blogun yavru kuş.

elimde tam 300 tane okunması gereken performans ödevi var, daha elimi bile sürmedim çünkü ilk elime aldığımın kapağında şu cümleler vardı,ağlayacaktım neredeyse!
ignorance of humanity congratulate you my dear teacher, teacher of the drug itself is like a candle erirken enlightens us around him to this day lit

bir yerlerde yanlış yapıyoruz ama en önemlisi çocuklara google translate kullanmamayı öğretmemiz gerekir belki de.

yapılacaklar listem bazı maddeler silindiği halde azalmak yerine garip bir şekilde artıyor. Bir gün hepsini yırtıp atacağım, oh olacak. işin kötü yanı, bir bucket list filan yazmaya kalksam şu bir türlü bitirememe/tamamlayamama problemim yüzünden gözlerim açık giderim valla.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...