30 Kasım 2010 Salı

yapabilsem yapacağım iki kaçamak


Allah'ım, bu nutellayı keşfedeni hem sevmek hem de eşek sudan gelinceye kadar dövmek istiyorum. işte nutellayla ilişkimiz bu, kaşık kaşık yemek istiyorum ama tutuyorum kendimi.

Aynı ilişkiyi bir de Big King ve patates kızartmasıyla yaşıyorum. Hımmm, olsa da yesek diyorum sonra aklıma geliyor, içindeki yağ oranı o kadar yüksek ki yediğim takdirde diyetimden çok fazla şey çıkarıp günü aç geçirmem gerekiyor, onu da göze alamadığım için kendisini uzaktan sevmek, sevmelerin en güzeli.

Not: diyetisyenler akıllı insanlar, yeme demiyorlar, tabi canım ye ama şunu, şunu ve zilyon tane bunu listeden çıkarıp yiyebilirsin diyorlar, tabi aç kalmayı göze alamadığım için erteliyorum.
Neyse, 8 kilosu gitti ağırlığımın, hadi Deniz, sabır...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...