25 Kasım 2010 Perşembe

Blitzgiving


Bu hafta bence son üç sezonda çekilmiş en güzel How I met your mother bölümünü izledik. Hem Himym'ı hem de Lost'u çok seven biri olarak Hurley'i (Jorge Garcia) görmek bulduğun ilk flaşbekle adaya en kısa yoldan dönüş gibiydi.


*************** feci spoiler içerir, okurken küfretmeyin *********************

Bizim gang'in üniversiteden arkadaşı Stevie, nam-ı diğer Blitz, alamet-i farikası mekanı terkettiği an muhteşem bir şeyler olan ve bunu kaçıran kişi durumundan kurtulamayan bir nevi loser'dır.
Ta ki Şükran Günü Ted'in hindi içine hindi dolması gibi saçma bir yemek fikriyle mekanı erkenden terketmesine kadar. Ertesi sabah uyandığında grubun ne kadar eğlendiğini ve yeni "Blitz"in ta kendisi olduğunu anlayana kadar turkeykey dünyanın en muhteşem fikri olabilir miydi? Tabi evdeki fırın bozulmasaydı, bu kadar problem çıkmayabilirdi.

Hala hindiyi pişirmek için fırın aranıyor....

Bu kadar özet yeter diyerek yorumlara geçiyorum. Bir kere adaya gönderme yapan phone number, white smoke ve bizzat Hurley'nin söylediği adadayken kaçırdıkları demin bahsi geçen bulduğumuz ilk flaşbeklerdi. Stevie'nin kimyası grupla çok uyuşmuş, ayrıca fırınından çıkan kedi kumu ve kedi de kendisinin asosyal ve içekapanık yaşam tarzını destekleyen sahnelerdi (ki zaten bütün olayları kaçırdığı zamanlar aklına takılan bir bilgisayar oyunu oluyordu)

Küvetten çıkan Zoey ve evindeki kutlama, Zoey'nin iticiötesi problemleri ve tavırları vs dizide nedense pek ısınamadığım neredeyse zorlama sahnelerdi. Ben bu kızı sevemedim, biraz da ondan sanırım objektif olamıyorum.

"Truth or Dare" oyununda sapıklık yaptıkları kişinin ufak çapta bir bilge çıkması ve Robin'in ona takılması ise hoş ayrıntılardı. Robin ve Barney'nin hikayesinin henüz bitmediği yapımcılar tarafından da sık sık belirtiliyor ama onlar bir nevi ruh ikizi gibiler. tabi 3. sezondan itibaren her iki karakterin de gelişimi ve değişimiyle daha da bir tencere kapak oldular.

******************** spoiler bitti, gözümüz aydın ************************

işte böyle keyifli bir bölümdü. şiddetle önerilir.

2 yorum:

gunesyuksel dedi ki...

meraklandım ama.. :) ayrıca özlemişim seni. blogumu kapattıgımdan beri girmiyordum buralara

Unknown dedi ki...

Güneşcim, ben de senin blogunu çok özledim, niye kapattın, ben hala arada kontrol ediyorum acaba açmış mıdır diye?
bu bölümü izle bence, çok eğlenceliydi. sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...