22 Kasım 2010 Pazartesi

idefix sanal kitap fuarı

çeşitli mecralardan okuduğuma göre idefix sanal kitap fuarı 23 kasım günü başlayacak amma velakin sitelerinde tık yok, sanal kitap fuarı başlıyooor, başlayacak vs gibi birkaç tanıtım yazısı bekliyorum ama yok, sanırım çok feci yanılıyorum ve yarın kitap fuarı filan yok. oysa ben kaç gündür deliler gibi kitap mesaisi yaptım. şunu alayım, şunu ekle şunu çıkar derken 55 editlemeden sonra 20 kitaplık bir listeye ulaştım.

içinde neler neler var derseniz ilk sırada Louis Aragon ve Aşk Şiirleri var, kitap zevkine çok güvendiğim birkaç arkadaşımın önerisiyle Jeannette Winterson'ı ekledim (aslında "vişne'nin cinsiyeti"ni önermişlerdi, ama kalmamış, ben de Atlas'ın Yükü'nü tercih ettim, üslubu görmek açısından), İskambil kağıtlarının Esrarını okurken bayıldığım Jostein Gaarder'in birkaç kitabı ve İdefix'in önerisiyle Michael Ende listemde. Ne zamandır almayı ertelediğim "Her Şey Aydınlandı", bilumum içinden İstanbul geçen kitap, Sera'nın önerisiyle Sebastian Knight'ın Gerçek Yaşamı (Nobakov), Yeşil Peri Gecesi'ni daha iyi irdeleyebilmek için "Kapak Kızı", bir devam kitabı olarak "Nietsche öldü, bir Hippopotam olarak yeniden doğdu" ve Mazharolmak da listeye eklendi. birkaç chick-lit ve adı çok ilginç geldiği için "Tanrı olmak isteyen otobüs şöförü" de listemin naçizane öğeleri.

Portnoy'un Feryadı, Vişne'nin Cinsiyeti ve Şenlikli Bir Cinayet ise tükendiği için alamadığım kitaplar.


Sonradan gelen edit: Bir gün daha sabretseydim muhtemelen bu yaı olmayacaktı. kitap fuarı 24 Kasım-26 Aralık arasında olacakmış.

3 yorum:

Sera dedi ki...

ben de bekliyorum ama geciktiler nedense. ya da biz boşuna hayal kuruyoruz. Listem kaç aydır da hazırdı halbuki. Walden ile Cesur Yeni Dünya ve Margaret Atwood planladıklarımdan bazıları. Jeanette Winterson'ı ben de istiyordum da Vişnenin Cinsiyeti olmadığı için bekleyeceğim sanırım. umarım en kısa zamanda indirimli fuarı başlatırlar.

Tanıtım Yazısı dedi ki...

blogunuzun teması çok hoş başarılar dilerim

Unknown dedi ki...

Sera: di mi? Ekşi'de 23 Kasımı görünce nasıl sevinmiştim. Umarım en kısa zamanda başlar fuar ve biz kitaplarımıza kavuşuruz:)
Tanıtım yazısı: çok teşekkürler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...