20 Ağustos 2010 Cuma

shopaholic

ben yaklaşık 2 aydır alışveriş yapmıyorum. her gün dayanamayıp bir şeyler alan, dolabının çoğu giyilmemiş kıyafetlerle (ve çoğu küçük, zayıflayınca giyerim diye almıştım) ve daha paketi bile açılmamış kozmetiklerle dolu olan kocaman bir gerzek olduğumu vatana millete açıklayıp öyle devam etmek istiyorum. En son İstanbuldayken kafayı yiyip bir sürü ıvır zıvır almıştım da Ayhan kardeşim 3 kızla gezmenin ceremesini yıllardır çekmeyerek ne kadar mutlu bir adam olduğunu anlamıştı. (varsayımsal, öyle değildir di mi?) Her neyse, 2 ay boyunca sabrettim, tek alışverişim mutfak ve kitap alışverişi oldu. bu arada değişik bir yöntemle para biriktirdim. her beğendiğim şeyi zayıflayınca alırım diyerek fiyatı kadar meblağı kumbaraya attım. (evet, diyetisyenin ilk taksiti oldu ancak) Şu ana kadar verdiğim 4.5 kiloyu kutlamak için şu bir hafta içinde 2 adet elbise aldım. (birini babam almış olabilir :)
Eninde sonunda alışveriş yapacağımı biliyordum çünkü evdeki hiçbir şeyin içine sığamıyorum, daha büyüklerini de almak istemiyorum çünkü kıyafet buldukça bir rahatlık geliyor bana, ooh sığdım ben bunun içine diye, ama okullar açılıyor ve okula her gün içine zar zor sığdığım 2 etekle gidemezdim. Bu elbiseleri de çok beğenerek aldım ve terziye de götürdüm, daraltılabilir mi diye? (Evet daraltılabilirlermiş) Bu önümüzdeki 6 ayı mümkün olduğunca etek ve elbise kombinleriyle geçireceğim sanırım.
ayrıca 4.5 kilo verebilmek benim için büyük başarı, ben aylardım uğraşıyorum 2 kilo verip 4 kilo alıyordum, şimdi yaklaşık bir ayda bunu yapabilmek benim için çok şey ifade ediyor. Henüz kimse fark etmiyor ama 10 kilo olunca daha fark edilebilir olacak. küçük adımlarla devam edebilmek her zaman çok daha iyi.
bu arada, bir süredir sadece kilomu ve kıyafetleri yazdığımı fark ettim, biraz takıntılıyım bu konuda (tamam birazdan azıcık daha çok)
ayrıca bir kaç kişisel hedefim vardı, hepsi işe yaramaz etten püften hedefler...
onları da gerçekleştirdim sanırım.
birincisi bir ay boyunca her gün yarım saat karın-bacak hareketleri yaptım. (tabi ben yapınca onlar hareket değil debelenme oldu ama olsun)
ikincisi ise The Tudors'ın 4 sezonunu da izlemek istiyordum, 3 bölüm kaldı bitti sayılır. (yazdığım iki paragraf silindi, tekrar yazmaya üşendim ama işin özü sanat yönetmeni çok başarılı vs vs idi)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...