6 Ağustos 2010 Cuma

insomniac düşünceler...

1. galiba ben bebek istiyorum. bir bebeğe bakmaya, sorumluluğunu almaya kendimi hazır hissediyorum, yaşla mı ilgili yoksa biyolojik saat mi bilemiyorum ama bebeğim olsun, ailemiz büyüsün istiyorum. Sonra değişen iklime, yazın sıcaktan bunalan bünyemizin kışın donmasına, baharların kaybolup mevsimlerin ikiye düşmesine bakıyorum ve bu dünyaya getireceğimiz bebeğin 20 yıl sonra nasıl yaşayacağını düşünüyorum. (eşim feci belgeseller izletiyor bebekten vazgeçeyim diye)

2. diyetisyenden saat 5'te randevu almanın dezavantajları:
  • karnın tok gidiyorsun
  • hava sıcak diye bir litre suyu lıkır lıkır içiyorsun

sonuç: sadece 2.5 kg, ama ama ben evde tartıldım 3'ü biraz geçiyordu diyet hanım diyemiyorsun!

3. tatil boyunca resmen tembelliğin kitabını yazdım. uyuduğum ya da uyandığım saati ben bile bilmiyorum ama ikisi de gündüz.

4. herry, herry, herry

diyet boyunca yemediğim tüm çikolataların parasını biriktirip tüm gardolabımı herry'le doldurmak istiyorum. (Evet sonunda karar verdim, maalesef ipekyol, machka ve roman'ın koleksiyonlarını pek sevmedim)

5. yaklaşık 9 ay sonra ideal kilomda olacağım. yol uzun ama bende feci bir inat var)

6. The tudors pek güzelmiş, bunca zamandır bana önermeyen pek sevgili arkadaşlarımı esefle kınıyorum.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...