8 Ağustos 2010 Pazar

kilo özgüven eğrisi

valla böyle açık açık da söylenmez ama çok acıktım be blog. ayranlar, cacıklar kesmiyor beni. iradeeeeeee, neredesin?
Demin o kadar gözüm karardı ki gittim buzluktaki kıymayı mı balığı mı çıkarsam diye düşünd
üm, sonra üşendim ve boş verdim. bir tane kırmızı erikle idare ettim. Yahu ne güzel hiç bozmuyordum ben bu diyeti? sonra ne oldu, 15 günde sadece 2.5 kilo sendromuna girdim. oooof 150 günde 25 kilo eder be salak Denizzz, kuşkusu kalmamış kuşkucu somon!!!!
Aslında bugün çok moralim bozuldu, bir arkadaşımın nikahı vardı, 5 tane filan elbise denedim, hiçbirine sığamadım, oysa ben onlara geçen sene sığıyordum. Sonra uydurmasyon bir kombinasyonla gözlerim şiş şiş gittim.oooof, ayrıca sinirlerim bozuluyor, özgüvenim düştükçe yıllarca sağlamaya çalıştığım iç huzurum kayıp, kendimi bulmak adına yıllarca sorguladığım benliğim pek yaralı, üstünden 10 yıl geçmesine rağmen ergenlik günlerimdeki gerginlikleri ve ruhsal gelgitleri tekrar yaşıyorum. yıllarca düzeltmek için savştığım her şeyle başbaşayım. pek kötü.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...