9 Temmuz 2012 Pazartesi

kısa kısa

Merhaba, o kadar uzun süredir yazmadım ki sanki başka bir bloga yazıyor gibi yabancılaşmışım Kuşkucu Somon'uma. Bu aralar böyle, sanki uzun süredir blogu olanların hepsi böyle, kimseden ses seda yok. 1 temmuz itibarıyla tatildeyim. Tatil dediysem de güneş, deniz, kumsal filan değil, nişan, kına, düğün üçlemesinden henüz kafamı kaldıramadım. Tüm arkadaşlarımın bu sene evleneceği tuttu, ters psikoloji olsa gerek, kısıtlı zaman, düğünümüzü araya sıkıştıralım. tamam sıkıştıralım.
Geçen hafta Antalya'dan babam geldi, bende bir bayram havası. yaş ilerledikçe daha çok özlüyorum babamı. Oturduk, yemek yedik, dertleştik, o gecenin sabahı geri döndüler Antalya'ya. Beni taksiye bindirirken taksiciyi tembihledi yine, eve girene kadar kapıda bekleyin lütfen diye. 30 yaşına gelsem de hala çocuğum babamın gözünde.
babamın geldiği gün bol bol fotoğraf çektim, Karşıyaka'da gün batımından az önce.
bir de ilk panoramik çekimim, ışıktan dolayı hatalı ama ben sevdim.
tatil planı yok mu derseniz vaaar, ama yine bol düğünlü çalgılı çengili. Çarşamba günü Antalya'ya gidiyorum, pazar sabahı ise erkenden İstanbul'a geçeceğim. Salı sabahı İzmirdeyiz, Duygu da bizimle geleceği için o haftasonu Şirince'ye gidiyoruz.
Son olarak artık kafelere 9 lira bayıp frozen içmek yok, ben evde yapabiliyorum. yukarıdaki görselde ilk denemem, nane limon, ama sonrasında karpuz-nane-limon ve kavun-nane-limon karışımlarını denedim. ilk yaptığım çok keskindi. Şekersiz olsun diye çok uğraştım ama koca bir dilim karpuzdaki şekeri düşününce çok da şekersiz olmadı. ilk denemem orta halli olsa da sonrakiler oldukça başarılı oldu. Yapmak isterseniz bir ince dilim karpuz, yarım limon, 5-6 yaprak nane, bool buz, çok az suyu blenderdan geçiriyorsunuz. eskiden meybuz vardı, hah, onun hafif erimiş kıvamına gelinceye kadar blender çalışacak. afiyet şeker olsun.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Bloğunuz bizim için çok yararlı bilgiler içeriyor.Paylaşımlarınızı için ekibimiz Prefabik satışı ile sürekli takip ediyoruz. Çalışmalarınızda başarılar dileriz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...