6 Haziran 2008 Cuma

the other boleyn girl


yarın kızlarla the other boleyn girl'ü izleyeceğiz. bitkisel hayatımı sürdürürken bir bestseller olan kitabını da okumuş bulunmaktayım. itiraf etmek gerekirse edebi değeri olmasa da 6 karısı olan 8. Henry'nin 2. karısının tahta çıkışını pek merak ediyorum çünkü o tahta çıkışın bedeli bir ülkenin mezhep değiştirmesiydi, kitap bile buna çok değinmemişken filmin buna değinmesini beklemiyorum tabi ama ben tarihi filmleri severim. sadece o atmosferi solumak bile bazen güzeldir...





edit: film egs'de bitmiş, ya başka sinemaya ya da başka bahara :(

2 yorum:

Ludmilla dedi ki...

Thomas More'u ipe gönderen Anne Boleyn'i ben de bayağı merak ediyorum ama Natalie'yi ne kadar seviyorsam Scarlet'ten o kadar gıcık aldığım için filmi izlemem zor görünüyor, bakalım.

Unknown dedi ki...

scarlet'ı ben de sevmiyorum ama kitaptaki karakterin tipine bire bir uyuyor bence, bu arada hala izleyemedik filmi :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...