14 Ocak 2008 Pazartesi

öylesine...

aslında küsmüştüm bloguma, malum ben yazıp ben okuyorum burayı ama sonradan barış yapmaya karar verdim.
bir özlediklerim listesi hazırladım.
  • canım annemi çok özledim, dün gece aylar sonra ilk kez rüyamda gördüm onu, soracaktım, anneannem yanında mı diye, aklıma gelmedi.
  • anneannemi çok özledim, telefonda canlı canlı konuşması hala kulaklarımda.
  • arkadaşlarımın bir telefon yakınlığında olmasını ve mutfak geyiklerini, beşiktaşta yapılan kriz anı komplolarımızı özledim. (çoğunlukla duygu'nun aşk hayatı üzerine)
  • son bir aydır süren ve dün biten "nefes alamamacasına" çalışma yoğunluğumu özledim. (el insaf bana di mi)

4 yorum:

Lollius dedi ki...

ben de okuyorum burayı! hatta final ödevi yazmam gerekirken blog okuyorum; artık beni allah kurtarsın, ne diyeyim...

Sera dedi ki...

öyle hisseden sen değilsin sadece :*

Elif Derviş dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
radiopanic dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...